min-satisfyer-fungerar-inte

Är din Satisfyer trasig? Såhär gör du för att få en ny utan kostnad

Är du ett fan av Satisfyer sexleksaker precis som jag är? Då kanske du förstår hur förkrossad jag blev när min Satisfyer Pro 2 vägrade starta en morgon när jag kände för att ha en mysig stund för mig själv. Men, precis innan jag gav upp hoppet kom jag ihåg att Satisfyer ger 15 års fabriksgaranti på alla sina produkter. Jag bestämde mig för att utnyttja den och ett par veckor senare hade jag en helt ny Satisfyer i handen som hade skickats till mig helt utan kostnad från deras lager.

I den här steg-för-steg-guiden vill jag dela med mig om hur du utnyttjar 15-årsgarantin på din Satisfyer om den har gått sönder, så att du också kan börja njuta av din Satisfyer-leksak igen så snart som möjligt om den gått sönder. Det är faktiskt inte så svårt som det låter.

Vad ska jag göra om min Satisfyer inte fungerar?

Om din Satisfyer-sexleksak har gått sönder och du behöver utnyttja den 15-åriga garantin följer du dessa stegvisa instruktioner för att få en kostnadsfritt utbyte eller en reparation.

Steg 1: Hitta ditt inköpsbevis

För att utnyttja 15-årsgarantin behöver du ditt inköpsbevis. Leta upp ditt originalkvitto eller din beställningsbekräftelse, som ska visa inköpsdatum, produktnamn och betalt pris. Om du inte har originalkvittot eller e-postmeddelandet kan du kontrollera om säljaren har ett register över köp eller om du har ett kreditkorts- eller kontoutdrag som visar köpetransaktionen.

Steg 2: Bestäm vilken typ av garantianspråk du behöver göra

Satisfyer-garantin täcker defekter i material och utförande i 15 år från inköpsdatumet. Om din sexleksak fungerar dåligt eller går sönder på grund av ett tillverkningsfel kan du vara berättigad till ett garantianspråk. Om skadan däremot orsakas av missbruk, felaktig hantering eller slitage kan det hända att garantin inte gäller.

Steg 3: Kontakta Satisfyers kundtjänst

När du har ditt inköpsbevis och har fastställt vilken typ av garantianspråk du behöver göra kontaktar du Satisfyers kundtjänst (info@satisfyer.com) för att inleda processen för garantianspråk. Om du vill ringa istället för att maila hittar kontaktuppgifter till Satisfyers kundtjänst på deras webbplats eller i produktmanualen. Alternativt kan du kanske kontakta säljaren där du köpte produkten för att be om hjälp med garantianspråksprocessen. Jag skickade helt enkelt ett mail till adressen ovan.

Steg 4: Ange detaljer om problemet

När du kontaktar Satisfyers kundtjänst ska du ge detaljer om det problem du upplever med din sexleksak. Förklara hur den fungerar dåligt eller är trasig och ge all relevant information som kan hjälpa dem att diagnostisera problemet. Var beredd att tillhandahålla ditt inköpsbevis samt dina kontaktuppgifter och din leveransadress. Förklara också att du skulle vilja ha en ny produkt skickad till dig så snart som möjligt.

Steg 5: Följ instruktionerna för att returnera produkten

Beroende på garantianspråket kan Satisfyer kräva att du returnerar produkten för reparation eller utbyte. De kommer att ge instruktioner om hur du gör det, inklusive eventuella fraktetiketter eller förpackningsmaterial som krävs. Följ instruktionerna noggrant för att se till att produkten returneras på ett säkert och tryggt sätt.

Steg 6: Vänta på reparationen eller utbytet

När Satisfyer har fått din produkt kommer de att utvärdera den och avgöra om den omfattas av garantin. Om den är det kommer de antingen att reparera eller ersätta produkten utan kostnad för dig. Processen kan ta två till tre veckor, så ha tålamod och vänta på uppdateringar från Satisfyers kundtjänst, men med största sannolikhet kommer du få en ny Satisfyer.

Steg 7: Njut av din nya produkt

När din produkt är reparerad eller utbytt skickar Satisfyer tillbaka den till dig. Se till att kontrollera den noggrant för att se till att den är i gott skick. Om du har ytterligare problem kan du kontakta Satisfyers kundtjänst igen för att få hjälp.

Min Satisfyer fungerar inte

Så enkelt är det att få en ny Satisfyer om din gamla gått sönder. Utnyttjandet av 15-årsgarantin på din Satisfyer-sexleksak görs genom några enkla steg. Leta först upp ditt inköpsbevis och bestäm vilken typ av garantianspråk du behöver göra. Därefter kontaktar du Satisfyers kundtjänst och ger detaljer om problemet. Följ deras instruktioner för att returnera produkten och vänta på reparation eller utbyte. Till sist kan du njuta av din nyligen reparerade eller utbytta produkt. Kom ihåg att vara tålmodig och noggrann under hela processen och tveka inte att kontakta Satisfyers kundtjänst om du har några frågor eller funderingar.

Kom ihåg att deras garanti inte täcker problem som du orsakat. Om din hund har tuggat sönder din Satisfyer, eller om du tappat en stekpanna på den kommer inte Satisfyer vilja ersätta dig.

Vad tyckte du om den här artikeln?

Sexualrådgivare

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

test

twst